fbpx

Program

09:00 - 10:00

HELLO, THERE! REGISTER & ENJOY

10:00 - 11:30

A SMART GUIDE TO BUDGET PLANNING FOR DIGITAL MARKETERS (OPEN PANEL DISCUSSION)

Ești Digital Marketer? Spune-ne ce costuri aloci și cum le distribui, ca să îți spunem cine ești. 😊 Poate părea copleșitoare realizarea unui buget echilibrat, care să aducă un nivel ridicat de engagement, însă este, cu siguranță, un lucru fezabil. Specialiști cu experiență îți povestesc cum poți contura o strategie digitală holistică, făcând, în același timp, un inventar atent al nevoilor brand-ului pentru a maximiza ROI.

Vom vorbi despre maturizarea digital marketing-ului și adaptarea metodelor tradiționale la contextul actual, despre cât de importantă este contribuția fiecărui canal de marketing în parte și ce modificări pot fi necesare în ajustarea bugetului, astfel încât să avem certitudinea că impactul planului de Digital Marketing este major nu doar în anul care vine, ci pe termen mult mai lung.

Andreea Butnaru, Campaign & Category Manager, Samsung Electronics România 

Ana Nicolae, Brand Communication & Advertising Manager, Avon SEE 

Ciprian Postelnicu, Supervisor Media, Budgeting & Production, Telekom România

Roxana Ionescu, Digital Director, Golin

Marta Ușurelu, Business Owner, Biz

11:30 - 12:00

HAVE A BREAK, GRAB A COFFEE

12:00 - 12:15

HOW A BRAND AMBASSADOR CAN WORK FOR YOUR BRAND

Sore Mihalache, artistă, prezentatoare TV, blogger

Ambițioasă și muncitoare pe tot parcursul carierei sale de până acum, Sore a construit un brand, un artist, un model pentru generația nouă. Este un reper pentru cei mici, apreciată deopotrivă de cei mari. Din LaLaBand, la Pariu cu viața și Vorbeste lumea, și, recent, Te cunosc de undeva, de la “Different” la “Ce mai vrei”, de la copil la mamă, a dovedit că se simte confortabil cu ea, că vrea mereu să facă ceva nou. 

12:15 - 12:30

TOP SOCIAL BRANDS 2019

BIZ lansează a 11-a ediție a studiului Top Social Brands, clasamentulul celor mai influente branduri în Social Media. Topul analizează evoluția brandurilor în social media din România și le evidențiază pe cele care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Este o analiză a activităților desfășurate de brandurile active în social media în ultimele 12 luni, cele care au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare.

12:30 - 13:30

FACEBOOK VS. INSTAGRAM vs YOUTUBE BATTLE (INTERACTIVE DEBATE)

Be Connected vs. Be visual? Atât Facebook, cât și Instagram și YouTube sunt ușor de folosit, sunt fun și de mare folos în campanii de publicitate și de marketing. Cu toate acestea, nu putem aplica aceleași tehnici și strategii, așa că vom analiza, în urma unei dezbateri interactive, cele mai importante diferențe dintre cele trei, astfel încât să alegeți cel mai utile mijloace pentru comunicarea de brand.

Trei echipe discută după regulile competițiilor de dezbateri formale, înarmați cu argumente și contra- cronometru, iar la final, publicul votează echipa cu cele mai valide teorii.

Echipa Facebook: Ciprian Susanu, General Manager, Dare Digital și Elena Cîrîc, Head of Social Media GMP+WEBSTYLER

Echipa YouTube: Radu Constantin, vlogger, și Adrian Popescu aka Cuza, Noaptea Târziu 

Echipa Instagram: Cristian Manafu, social media consultant, și Mimi, content creator