fbpx

Program

11:00 - 14:00

DIGITAL TRENDS IN THE NEW NORMAL. ARE YOU READY?

Cum și-au adaptat brandurile strategia de comunicare digital în noul context generat de pandemie? Ce modificări au apărut în ultimele luni și cum continuă să răspundă comportamentului în schimbare al consumatorilor? Vorbim despre transformări de paradigmă și tendințe în social media, noi instrumente și canale de comunicare, precum și despre impactul și eficiența acestora.

Lucian Mîndruță, Jurnalist & Blogger - Cum ajungi un brand în Social Media?

George Mușat, Head of Business Analytics, Publicis Media - Social Media Stars Index

Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom România - Impactul pandemiei asupra influencer marketing-ului

Sînziana Stoicescu, Social Media & Digital Content Manager BAT - Proiectul glo Urban Pairs & Art Flairs

Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania - Cum a reușit Banca Transilvania să devină cea mai socială bancă din România

Raluca Nicolaescu, Head of Marketing & Communication, Mastercard - Campania Now is Priceless

Andrei Șelaru, Vlogger, Selly - Cum lucrezi cu brandurile și îți construiești brandul personal în Social Media?

Ana-Maria Drăgoi, Digital & Social Media Manager România & Moldova, Huawei Consumer Business - Campania „Explore More”

Dragoș Andronache, Head of Digital, United Media Services - Impactul Covid-19 în Transformarea Digitală

Gabriela Atanasov, Content creator, Sweet Paprika - 15 adevăruri despre creatorii de conținut

Dorian Popa, Vlogger, Muzician, Actor și Om de Televiziune - Despre câți bani faci din Social Media și cât de greu sau ușor este să te lupți cu renumele în Social Media

14:00 - 14:30

TOP SOCIAL BRANDS 2021

Echipa BIZ lansează a 13-a ediție a studiului Top Social Brands, clasamentulul celor mai influente branduri în Social Media. Topul analizează evoluția brandurilor în social media din România și le evidențiază pe cele care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital.
Top Social Brands este o analiză a activităților desfășurate de brandurile active în social media în ultimele 12 luni, cele care au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare.